planujemy wykupić usługę na rootnode.net - postawimy wtedy kolejne serwery gier:
CoD4 -SD/TDM
CS 1.6ew. drugi serwer CS - TP, gdy pierwszy będzie FFA.
CoD: UO
COD2 - All Weapon
CoD2 - New maps? lun drugi SD serwer :)
CoD WaW (testowo)
Host kosztuje
180 zł za rok lub
54zl za kwartał to naprawdę niewiele, jak na tyle serwerów
Jeśli były by chętni do dorzucenia się piszcie w tym temacie - szybciej wystartujemy
Pingi nie są złe:
Kod:
Microsoft Windows XP [Wersja 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.
C:\Documents and Settings\aljandor>ping -a 94.124.10.20
Badanie ip-94.124.10.20.szara.net.pl [94.124.10.20] z użyciem 32 bajtów danych:
Odpowiedź z 94.124.10.20: bajtów=32 czas=9ms TTL=59
Odpowiedź z 94.124.10.20: bajtów=32 czas=14ms TTL=59
Odpowiedź z 94.124.10.20: bajtów=32 czas=8ms TTL=59
Odpowiedź z 94.124.10.20: bajtów=32 czas=9ms TTL=59
Statystyka badania ping dla 94.124.10.20:
Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
Minimum = 8 ms, Maksimum = 14 ms, Czas średni = 10 ms
C:\Documents and Settings\aljandor>
z naszej maszyny też:
Kod:
deltaserv:~# ping 94.124.10.20
PING 94.124.10.20 (94.124.10.20) 56(84) bytes of data.
64 bytes from 94.124.10.20: icmp_seq=1 ttl=59 time=9.71 ms
64 bytes from 94.124.10.20: icmp_seq=2 ttl=59 time=26.2 ms
64 bytes from 94.124.10.20: icmp_seq=3 ttl=59 time=9.51 ms
64 bytes from 94.124.10.20: icmp_seq=4 ttl=59 time=10.4 ms
64 bytes from 94.124.10.20: icmp_seq=5 ttl=59 time=15.8 ms
64 bytes from 94.124.10.20: icmp_seq=6 ttl=59 time=9.49 ms
64 bytes from 94.124.10.20: icmp_seq=7 ttl=59 time=9.45 ms
64 bytes from 94.124.10.20: icmp_seq=8 ttl=59 time=10.7 ms
64 bytes from 94.124.10.20: icmp_seq=9 ttl=59 time=9.03 ms
64 bytes from 94.124.10.20: icmp_seq=10 ttl=59 time=11.4 ms
64 bytes from 94.124.10.20: icmp_seq=11 ttl=59 time=9.36 ms
^C
--- 94.124.10.20 ping statistics ---
11 packets transmitted, 11 received, 0% packet loss, time 10049ms
rtt min/avg/max/mdev = 9.032/11.940/26.272/4.882 ms
deltaserv:~#