Kamien napisał(a):
chyba znalazłem błąd w kodzie (ustawione na 999 nadów 

)
Kod:
getWeaponBasedGrenadeCount(weapon)
{
   switch(weapon)
   {
   case "springfield_mp":
   case "enfield_scope_mp":
   case "mosin_nagant_sniper_mp":
   case "kar98k_sniper_mp":
   case "enfield_mp":
   case "mosin_nagant_mp":
   case "kar98k_mp":
      return 999;
   case "m1carbine_mp":
   case "m1garand_mp":
   case "SVT40_mp":
   case "g43_mp":
   case "bar_mp":
   case "bren_mp":
   case "mp44_mp":
      return 999;
   default:
   case "thompson_mp":
   case "sten_mp":
   case "ppsh_mp":
   case "mp40_mp":
   case "PPS42_mp":
   case "shotgun_mp":
   case "greasegun_mp":
      return 999;
   }
Naprawiony nofog: 
http://gulun.pl/pliki/zzz_nodust+nofog_modv2.iwdMam nadzieję, że będzie działał :)
o widzisz :P bo te nofogi i tak działają na 1.0 na serwerach rifle gdzie sa nady ogólnie wyłączone, więc teraz powinno być ok ;D to michal, czekamy czekamy ;P